zondag 7 juli 2013

Nieuw, gehaakte Pannenlappen

Wafel Pannenlappen
Ik ben altijd op zoek naar nieuwe ideeën en dingen om te maken, liefst dingen die ik makkelijk en met weinig portokosten kan verzenden. Zo kwam ik uit op de blog van Karin aan de haak!
Zij had deze leuke pannenlappen op haar blog staan. De katoen is lekker dik en door de

reliëfsteek zal je niet snel je handen verbranden. Het garen (Paris van Drops) heb ik besteld bij www.hobbydoos.nl en dankzij de snelle levering al één paar pannenlappen klaar.
De werkbeschrijving staat hier Karin heeft de wafels gemaakt voor De  SamenLoop voor Hoop Als jij de pannenlappen koopt steun je de Stichting Robin Hood en daarmee de kinderen in Gambia. Karin natuurlijk bedankt voor de werkbeschrijving en alle inspiratie die je op jou blog op kunt doen. Voor wie de blog van Karin nog niet kent, de blog is zeker een bezoek waard, ik heb me aangemeld als volger.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...