donderdag 18 juli 2013

Wie van de drie?


Babyslofjes 1
Babyslofjes 2
Babyslofjes 3

Babyslofjes voor baby's die net geboren zijn. De werkbeschrijving staat al bij de patronen.
De babyslofjes zijn eenvoudig te breien, maar heb je weinig tijd of ben je druk in de weer met andere projecten, je kunt de babyslofjes kopen, daarmee steun je een goed doel. 
Wil je meer over het goede doel weten, kijk hierboven bij Stichting Robin Hood.

Geheel tegen mijn principe in ben ik op dit moment met van alles tegelijk bezig.
Ik ben twee kussens aan het haken, waarvan er één af is, nu nummer twee nog.
Ik ben een rammelaar aan het maken, ook bijna af en deze babyslofjes heb ik tussendoor ook nog gebreid. Van mezelf moet ik nu eerst alles afmaken voordat ik weer aan iets nieuws mag beginnen. Best moeilijk want je komt zo'n leuke dingen tegen bij alle bloggers. Petje af voor alle creativiteit en ideeën. Ik hoop al snel de rammelaar te kunnen showen, ik ben benieuwd of jullie hem leuk vinden. Fijne avond en geniet de komende dagen van het mooie weer. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...