donderdag 19 september 2013

Brrrr baby wantjes

Vinden jullie het 's-morgens ook al fris op de fiets?
Als ik naar het werk fiets kom ik moeders tegen met kinderen voor en achter op de fiets.
De kleinste zie je dan al met rode handjes van de kou.
In alle reclame folders en boekjes worden wanten en handschoenen aangeboden.
Tja we gaan weer naar de winter toe of we nu willen of niet. 
Maar nergens zie ik wantjes voor de allerkleinste. 
Daarom heb ik voor de kleintjes warme baby wantjes gebreid, 
zitten zij ook lekker warm op de fiets.


Natuurlijk mogen baby wantjes in de kleuren van Oeteldonk niet ontbreken


1 opmerking:

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...