zondag 20 juli 2014

Sfeervol Wonen Veldhoven:-)

Eindelijk is het gelukt, wij (dochter en ik) zijn naar Sfeervol Wonen in Veldhoven geweest. Het stond al een half jaar op ons lijstje, om samen een keer naar deze winkel te gaan. Mijn dochter was al een keertje geweest, echt iets voor jou ma!!
Maar elke keer kwam er iets tussen, afgelopen vrijdag was het zover, net vertrokken stonden we al in de file, wat zullen we doen, maar weer omdraaien, maar wanneer gaan we dan???

Wij besloten om toch te gaan en achteraf waren wij daar ontzettend blij mee.
Toen wij bij de winkel aankwamen, waar het overigens heerlijk koel was, kwam een aardige mevrouw ons welkom heten en met vragen konden wij bij haar terecht. Het was net alsof ik in het tijdschrift 'Wonen landelijke stijl' binnen liep, hi,hi,hi
Ontzettend leuk, mooie meubels, kandelaars, verlichting, vloerkleden teveel om op te noemen.

Nu was mijn dochter al een tijd op zoek naar een salontafel, maar geen standaard model!!
En wat denk je, ze heeft haar salontafel gevonden, wij meten, hij paste precies in de auto, dus meteen gekocht :-)  Toen wij eenmaal in de auto zaten, werd het toch wel spannend, hoe staat hij in de huiskamer, ennnngggg!!
Zorgen maken was overbodig, hij staat echt superleuk!!!

Ik heb ook nog twee leuke dingen gekocht :-)

Konijnenvelletje
Ik heb een aantal plekjes in huis
waar het velletje leuk zal staan


Indiase ??
ik heb hem gekocht als zeepschaaltje,
maar om zo neer te leggen lijkt me ook leuk,
ik kijk nog wel:-)



Iedereen nog een fijne zondag
ik ga weer met Jacobus aap stoeien;-)

Vergeet niet om met dit warme weer
voldoende te drinken!!






1 opmerking:

  1. Lijkt me leuk om naar zo'n winkel te gaan waar je heerlijk kan wegdromen in die mooie interieurs om dan iets te kiezen en mee naar huis te nemen.
    Leuk velletje kocht je! Ook het schaaltje is heel apart!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...