maandag 22 december 2014

Kerstwens 2014





Ik wens jullie hele fijne, gezellige
en warme feestdagen, vergeet vooral niet om te genieten!!

Deze afbeelding vond ik op Pinterest, zo leuk en ik heb jullie al verteld over Sjors die binnenkort bij ons komt wonen.
Heel toepasselijk dus!

Ben je nog op zoek naar inspiratie voor het Kerstdiner kijk dan eens op Mijn Kookavonturen 
dan weet je al snel wat jij gaat koken voor het Kerstdiner.
Lekker, maar niet moeilijk:)


Ik neem even een kleine pauze
Ik zie jullie binnenkort weer
Veel liefs,


Juffrouw Ooievaar


3 opmerkingen:

  1. Oooo wat een mooie kaart, heel toepasselijk !!!!
    Hele fijne feestdagen
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaart.
    Fijne feestdagen, grts Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kerstkaart, heel toepasselijk natuurlijk! Binnenkort is Sjors bij jullie, veel plezier ermee! Dankjewel nog voor het patroontje van de rammelaar! Fijne feestdagen, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...