zaterdag 16 mei 2015

Boodschappentassen


Met deze krat en tassen worden bij ons thuis zo'n beetje de boodschappen gedaan.

Tas 1 is van de Wereldwinkel
Tas 2 is van Intratuin
De krat kreeg je ooit gratis
Tas 3 is gekocht bij de V&D







Alle tassen heb ik al een tijdje en zijn handig in gebruik.Toch staat het haken van een handig boodschappennetje al een tijdje op mijn 'things to do' lijstje. Nu je steeds vaker je eigen tas mee moet brengen omdat je geen plastic tasjes meer krijgt, waar ik het overigens helemaal mee eens ben, is een boodschappennetje in je tas altijd handig:)



Gisteren heb ik een begin kunnen maken, 
het is een heel makkelijk patroon, de beschrijving vind je HIER
Als ik er elke dag aan haak, is het netje zo klaar:)
Met die extra vrije dagen gaat dat misschien wel lukken.

Ik ben al aan het netje begonnen, 
maar zag gisteren nog weer een ander patroon 
Tja, zo kom je natuurlijk nooit van je 'things to do' lijstje af;-)



Is het geen dotje en ook nog eens een heel handig cadeautje 
Leuk in de favoriete kleuren van de jarige job

Het is toch jammer dat je niet ergens tijd kunt kopen
dat is het enige wat ik tekort kom;-)



6 opmerkingen:

  1. Mooi met de vogel!
    En idd handig om zelf netjes te gaan maken. Ik nam meestal al zelf tasjes mee maar een zelfgemaakte is toch wel erg leuk he? ;)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd handig natuurlijk, zo'n netje, ik koop meestal overal van die zakjes voor een euro of zo, maar zelfgemaakt is natuurlijk veel leuker. En als je die winkel ontdekt waar ze tijd verkopen, geef een seintje, ik ga er meteen naartoe en koop alles op!!!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij blokker verkopen ze van die handige tasjes die je aan je handtas kan knippen. Maar eerlijk is eerlijk, dit is veel mooier. Hier is het patroon al geprint, ga het zeker eens proberen.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie blogje! ik kwam hier tegen via andere blosters, zo gaat dat, en volg blogjes die dezelfde hobby/s als ik hebben, Bedankt voor het delen, en tot blogs..liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie blogje! ik kwam hier tegen via andere blosters, zo gaat dat, en volg blogjes die dezelfde hobby/s als ik hebben, Bedankt voor het delen, en tot blogs..liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach, wat toevallig, gisteren heb ik gegoogled en vond dezelfde patronen! En nu kijk ik even bij jou en zie dat jij er ook mee bezig bent! It's a small world :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...