dinsdag 15 september 2015

Dinsdag poppendag, Op vakantie (1)

Hallo, daar ben ik weer
terug van weggeweest:)

Weten jullie het nog?
Voordat ik mee op vakantie mocht
had ik Anita gevraagd om 
voor mij een spijkerbroek te maken
In het appartement aangekomen
liep in nog steeds in mijn pyjama 
Maar dat veranderde snel,
ik ben echt door Anita verwend,
kijk maar mee
 Een nieuwe spijkerbroek
en een nieuw bloesje
Omdat het bloesje geen mouwtjes heeft
ook nog een mooie omslagdoek
Je begrijpt het wel,
mijn vakantie kon al niet meer stuk:-)

Teodoor en Muis wilde ook even 
mijn nieuwe omslagdoek passen
Logisch, ik heb zoveel gekregen
en zij waren heel erg blij voor mij





Ik mocht meteen mijn nieuwe kleertjes aanhouden
en trots dat ik was
Anita vindt het spijkerbroekje iets te wijd,
maar ik niet hoor, ik vind het lekker stoer
O, ja en het bloesje dat moet ik nog even vertellen
het patroontje komt van juffrouw truus
Het is eigenlijk een jurkje, 
maar Anita heeft er een bloesje van gemaakt
slim van haar, ja toch
Het bloesje zit heerlijk, dankjewel hoor juffrouw truus

En nu neem ik jullie mee op pad:-)
Bij het appartement was een poort zo konden wij, 
maar vooral Sjors niet weglopen
We, ik, Muis en Teodoor zijn een paar keer
gaan wandelen in de duinen
De duinen bij Bergen en Bergen aan Zee zijn prachtig
Wat een mooie natuur,
kijk eens wat we allemaal gezien hebben:)

We hebben ook wel even uitgerust hoor
mmm, heerlijk in het zonnetje
Tjee wat kun je daar veel lopen zeg
Op het laatst waren we echt moe
Vooral Muis, hij heeft natuurlijk maar kleine pootjes;)
Gelukkig had ik ons picknick dekentje meegenomen
Dat kwam goed van pas
Even pauze:-)

Voor  Haakjuffie heb ik onderstaande foto gemaakt
Zij houdt van mooie luchten 
en bij deze mooie wolken moesten ik aan haar denken
Haakjuffie heel veel liefs van ons alle drie, 
Julia, Muis en Teodoor

Volgende week bij dinsdag poppendag
op vakantie(2)

Ik ben benieuwd naar het poppennieuws bij de andere poppenmoeders
gaan jullie mee kijken?

Veel liefs
van Julia



    Jolanda

                                         Rita 
                                    
                                        Sandra   
                                        
      Peggy

                                                    Jannie

                                                  Crealyt






10 opmerkingen:

  1. Julia ziet er mooi uit in haar nieuwe outfit.Mooi om de poppen van Haakjuffie op verschillende blogs tegen te komen, zo blijft ze altijd bij ons.
    De vakantie was mooi zo te zien!
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie outfit heb je, Julia! Dat heeft Anita prachtig gemaakt voor je, en dan ook nog zo'n fijne omslagdoek erbij.
    De vakantiefoto's zijn ook heel mooi. En lief dat jullie ook nog even aan Haakjuffie dachten!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kleren heeft Julia gekregen! Mooie vakantie reportage!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto's. Die hadden jullie deze week niet kunnen maken. Het is nu echt herfst. Tijd voor een winterjas, Julia?

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Julia wordt inderdaad wel door je verwend Anita, maar ik denk dat alle poppenmoeders zo zijn. Haar outfit is dan ook prachtig gemaakt. En wat een leuk vakantieverhaal, jullie hebben ook echt wel mooie wandelingen gemaakt. De poppen hadden geluk dat ze allemaal met je meemochten.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk verhaaltje weer en wat een mooie outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, je ziet er schitterend uit. Heerlijk om zo vakantie te vieren.
    Hele mooie foto's ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dankjewel voor de prachtige foto en je mooie kaart... Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo leuk, Julia, wat je allemaal voor kleertjes hebt gekregen! Maar ook hoe dankbaar je er voor bent, ik vind je een lieverd! Zelfs in je pyjama vind ik je een mooi poppenkind, maar ja, je hebt ook wel een heel mooie pyjama!
    Wat een heerlijke vakantie hebben jullie gehad, zo te zien. De duinen zijn inderdaad prachtig, daar kun je fantastisch wandelen, en je ook verstoppen, wist je dat? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heerlijk zo op vakantie. De zee is prachtig. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...