dinsdag 22 december 2015

Dinsdag poppendag

        Ook hier in huis is er kerstsfeer :)  
en dat wilde de poppen wel eens met eigen ogen zien
Muis wilde zijn kerstmuts op
Volgens mij is hij een beetje te groot,
maar Muis vond het geen probleem
Bij de Kerststal keken ze hun ogen uit 
Jullie weten inmiddels wel hoe dol ze zijn op voorlezen
Ze waren muisstil toen ik het Kerstverhaal vertelde
Ik besef het, dit keer is het poppenbericht kort
Maar toen ik de poppen over de Kerststal in de Sint-Jan vertelde
heb ik ze beloofd dat ze mee mochten om te gaan kijken.
Je snapt het al, ze konden niet wachten!

De Kerststal in de Sint-Jan in Den Bosch behoort
tot de fraaiste Kerststallen van Nederland
Wil je net als Julia, Muis, Teodoor en Fifi ook gaan kijken

De Kerststal is dit jaar geopend van dinsdag 8 december tot en met zondag 31 januari 2016. Op zondagen van 13.00 tot 16.30 uur en de overige dagen van 10.00 tot 16.30 uur. Op 24 december is de Kerststal na de vieringen van 17.30 en 21.00 uur nog een half uur geopend. Op 1e Kerstdag is de Kerststal open na afloop van de viering van 11.45 uur en op
 2e Kerstdag na afloop van de viering van 11.00 uur.
bron: Brabants Dagblad

Julia, Muis, Teodoor en Fifi wensen alle 
poppen, hun poppenmoeders en families
 alle volgers en bloggers

HELE FIJNE WARME EN GEZELLIGE KERSTDAGEN

Ga je mee?
Ik ga kijken of de andere poppen ook nieuws hebben





    Jolanda

                                                                   Rita 
                                    
                                          Sandra     
                                 
                         Juffrouw Mier

                                                Haakjuffie 

                         Crealyt   
                                                              Jannie

                               Peggy







           


7 opmerkingen:

  1. Veel plezier bij de kerststal. En fijne dagen verder. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi allemaal!
    Voor jullie ook fijne feestdagen gewenst!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook fijne feestdagen en een creatief 2016 toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk verhaaltje! Tuurlijk zijn ze dol op voorlezen en wat een mooie kerstmutsjes kregen ze van je! Geniet met zijn allen van de feestdagen!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...