donderdag 7 april 2016

Jasmijntje het konijntje

Verkocht
Hallo, ik ben er weer
moest even een beetje gas terugnemen

Dat ga ik de komende tijd nog wel vaker doen
Af en toe een dinsdag poppendag overslaan
Dat moet kunnen, ja toch!

Dit is Jasmijntje, is het geen lief konijntje
Ik heb haar afgelopen week gehaakt :-)
Wil je ook zo'n lieverd haken kijk dan bij Little Things

Het is een leuk haakwerkje voor tussendoor
ook geschikt om te haken als je in de trein of auto zit
in de auto als passagier natuurlijk ;)

Ik ga er vast en zeker nog meer haken,
o, daar ga ik weer, hi hi hi :-))





14 opmerkingen:

  1. Alles op zijn tijd!. Ze is leuk je konijntje Jasmijntje. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niks mis mee hoor om even rustiger aan te doen!
    Wat een leukerdje heb je gehaakt en ze kijkt zo grappig ...
    Het strikje maakt het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt heel verstandig! Jasmijntje had op poppendag ook niet misstaan trouwens, ze is echt heel leuk!
    En heerlijk ja, haken in de auto of trein, dan gaat de reis lekker snel :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach, wat een dotje! Ze past prima in haar omgeving op de foto ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een lieverdje! Heel goed om af en toe even rustig aan te doen, het moet vooral leuk blijven toch?
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerd! Soms moet je inderdaad even wat gas terug nemen ;)
    Ik ga even op je link klikken, wil ook wel zo'n lief konijntje haken!

    Groetjes Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja ja, even gas terug nemen, maar intussen wel met je voet boven het pedaal zitten. Want stilzitten gaat niet lukken zo te lezen. Het is dan ook wel een heel leuk en lief konijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukerd. Pas maar op, straks ben je, net als ik, verslaafd aan het haken van konijntjes/hazen.

    Rustig aan hoor, met de Poppendinsdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goh kun jij niet haken als je rijd? ;-))
    Jasmijntje is een schatje! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is ze lief, echt een schattig konijntje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Moet zeker kunnen, pas goed op jezelf!
    Lief Jasmijntje doet het goed bij het serviesje ;-)
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schatje! En dat je af en toe een poppendag overslaat is natuurlijk geen probleem! Soms heb ik er ook "last" van en is de inspiratie ver te zoeken, of heb ik gewoon geen nieuws. :-))
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hahaha, en zo zijn we toch behoorlijk verslaafd... maar ja, met zo'n schattig snoetje... Lief konijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hahaha, en zo zijn we toch behoorlijk verslaafd... maar ja, met zo'n schattig snoetje... Lief konijntje.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...