dinsdag 14 juni 2016

Dinsdag poppendag :)

Is het toch al weer dinsdag poppendag,
maar ik heb goed nieuws!
Het is helemaal goed gekomen met Elsa
kijk maar, ze lacht gewoon :-)
Hoe vinden jullie haar haren?
Ik dacht dat wordt nog een heel karwei,
maar dat viel reuze mee
Wat een mooie vlecht
Ik zou ook wel zo'n lange haren willen ;-)

Eind goed al goed :)
Elsa is nu bij degene die haar besteld heeft en
wordt nog cadeau gegeven, maar
de opdrachtgeefster vond haar leuk
pffff.... weer een opdracht afgerond
En dit is de laatste foto hoor ;)
Toch blij met het resultaat
Ja, met haren en een mooie sleep
is Elsa natuurlijk pas echt een prinses :)

Wie weet ga ik nog een Elsa haken
Ik weet nu immers welke kleuren ik moet gebruiken ;)

Wil jij ook een Elsa haken
Het patroon kun je bestellen bij Jolanda
De opbrengst gaat naar het goede doel :)

Ik heb Elsa gehaakt met Double Knit Special
by Stylecraft met de kleuren
Sherbet 1034
White 1001
Turquoise 1068
Cream 1005

Hoe gaat het met de andere poppen en poppenmoeders?
Ga je mee, gaan we kijken bij:








  Jolanda
Elizabeth      Rita 
       Sandra      Juffrouw Mier


                                                  Haakjuffie          Crealyt   
                      Jannie          Peggy

Es     Mariam
                                          Corina
Atelier Nanaya        Ria




Tinne    Nienke




12 opmerkingen:

  1. Wauw, ja zulk haar is prachtig. Het is gewoon een dametje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je mag trots zijn, ze is prachtig geworden! Leuk om te lezen dat de patronen van Jolanda zo goed zijn trouwens. Het haar is inderdaad ook prachtig geworden!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Elsa is leuk! En het haar is fantastisch dat wil ik ook wel! ;-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze is geweldig geworden! Zo met haar lange haren.
    En haar cape natuurlijk. Groeten, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind haar geweldig en haar lach ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah, wat is ze mooi geworden, dat wordt vast een heel goede vriendin van de nieuwe eigenaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooi is Elsa geworden, een echte prinses!!
    grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad; hélemaal goed gekomen! Welkom in de wereld Elsa!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze heeft een prachtige vlecht gekregen! Toch leuk als na al je inspanningen het wordt zoals je graag wil...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw Elsa is prachtig geworden! En ze heeft een prachtige vlecht ;)
    Groetjes Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Elsa is mooi geworden! Ze is vast blij met dat mooie, lange haar.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...