dinsdag 23 augustus 2016

Dinsdag poppendag

Anita, hoever ben je nu met
Mijn gehaakte pop?
O, Julia kom maar kijken,
dan maak ik meteen een foto van jullie
voor dinsdag poppendag

Jij bent lekker opgeschoten
Ja dat kun je wel zeggen :)
Maar Anita ze heeft geen oogjes
Nee dat komt nog,
ze heeft ook nog geen neusje en haartjes
Welke kleur haren vind je leuk?
O, mag ik kiezen, ik wil dezelfde kleur als in het boekje
Dan ga ik deze week naar de stad voor garen,
want die kleur heb ik niet meer op voorraad
Dat geeft niet Anita, ik wacht wel, het heeft geen haast

In het potje met tijd voor Mickey Mouse zat een staartje ;)
Het is niet veel maar toch
het staartje van MM is klaar
Het werken met zwart garen is echt
een klusje voor overdag
Het patroon is in het Spaans
Moet toch ook met de vertaler aan de slag
Orejas zijn oren
Pantalón is zijn broek
Ojos zijn ogen
minderen, meerderen en zo verder :)

Ik ga nog even verder met vertalen
Gaan jullie alvast naar andere poppennieuws kijken bij:

  Jolanda
Elizabeth      Rita 
       Sandra      Juffrouw Mier


                                                  Haakjuffie          Crealyt   
                      Jannie          Peggy

Es     Mariam
                               Corina
Atelier Nanaya        Ria


Tinne    Nienke













13 opmerkingen:

  1. de pop begint er leuk uit te zien. En veel succes met het vertalen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ojos en orejas wist ik nog, door Garfield :-)
    En pantalon is wel te snappen. Grappig hé, dat je gewoon aan de slag kan met zo'n patroon in een andere taal!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De pop ziet er veelbelovend uit! Succes met vertalen, dat zal wel een heel karweitje zijn. Ik vind het engels al een straf :-)
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat Julia je zo goed helpt met kiezen. Want soms is dat best lastig.
    Dat potje tijd werkt echt! Er komen gewoon kant en klare dingen uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Julia is me toch zo'n lekker typje.. Ze weet wat ze wil, ze houdt vol maar nooit dwingend...
    En straks heb je een gehaakte pop waar jullie samen heel tevreden over zijn.
    Komt MM van de site amigurumies.blogspot?
    Ik vond het leuk om vanuit het Spaans te haken. Als je de afkortingen eenmaal weet, is het goed te doen!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij durft wel hoor, haha. In het Spaans.. ik was afgehaakt. Ik ben wel benieuwd hoe hij wordt. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heb ook weer een gehaakt popje af, ze worden elke keer weer anders door het garengebruik, de kleur en stijl van de haren en deze keer het gebruik van ijzerdraad, zodat ze allerlei poses aan kan name. Zal weer eens een foto op mijn blog plaatsen, dat is lang geleden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh... breek me de bek niet open... Zwart garen... Het lukt me 's avonds écht niet meer... Knap, een Spaans patroon!
    Succes met je mooie popje!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat word weer een mooi popje! Leuk kaartje hangt daar! ;-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Binnenkort wordt er dus weer een mooi gehaakt popje geboren. Gezellig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je schiet al mooi op met die pop. En het allereerste begin van MM is er ook al. Succes met de rest en het vertalen van het patroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De pop is ongelooflijk goed gevorderd! Dit wordt een prachtig maatje voor Julia en MM zal ook wel groeien al is het minder snel door het taalprobleem en de kleur. Succes!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...