zondag 28 augustus 2016

Feestvarken Victor ;-)

Mijn broertje werd gisteren 49 jaar ;)
Ik weet wel dat 50 een speciale leeftijd is
maar ik koos ervoor om voor ook deze verjaardag al iets speciaals te maken
Eerst maar eens aan de slag met papier, passer en liniaal
Bij een feestje hoort een feestmuts ;)
Maar ook een........
feestvarken
Maak kennis met Victor
Victor heeft een tuinbroek met vakje
makkelijk om geld in te stoppen
Naast feestvarken is Victor dus ook een spaarvarken :)
Weer een leuke manier om geld cadeau te geven!

Waarschijnlijk herkennen jullie het patroon wel,
het is het kooppatroon van Stip en Haak met wat aanpassingen
Ik weet het nog van mijn tuinbroek vroeger:)
 Daarom gekruiste bandjes zodat
deze niet steeds  afzakken ;)
Het was een gezellig feest,
maar dat kon haast niet anders
met de aanwezigheid van zo'n gezellig feestvarken ;)








9 opmerkingen:

  1. Whahahaaaa, hij is helemaal geweldig; knórtastisch!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk gedaan ... hihihi ... :-))

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een supercadeau! Ik vind 49 ook een mooi getal, 7 in het kwadraat!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die is super gaaf. Het feestvarken kreeg een varken, met krulstaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk en hopelijk vond je broer dat ook...
    Mijn broer (51) zou het tè gek vinden!
    Wat een plezier zal jij van tevoren al hebben gehad; dergelijke plannetjes bedenken is al leuk...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd nog! Wat een geweldig varken, dat staartje! Zo lief. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah, wat een leuk feestvarken voor die broer van je. Gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hihi, wat eeen grappig feestvarken voor een feestbroer. Het is ieder jaar de moeite waard om een verjaardagsfeest speciaal te maken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Keitof idee, een feestvarken voor je broers verjaardag! En wat een knap varken is het geworden. Die zal je feestje zeker en vast opfleuren!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...