maandag 30 januari 2017

Babyslofjes van de maand januari

Pffff gelukkig, op het nippertje :-)
De babyslofjes van de maand januari
Ik heb het gehaald ;)
Want morgen is het immers al weer de laatste dag van maand
Tjonge jonge, wat is de maand snel gegaan!!

Het patroon van deze babyslofjes is natuurlijk ook weer  gratis 
Ik heb de babysokjes zoals in de beschrijving aangegeven gebreid
met Drops, Merino Extra fine nummer 06 (bruin)
Het was tijd voor stoere jongens babyslofjes
want de meisjes waren al goed vertegenwoordigd in de top 12 ;)
Het garen is overigens 100% wol
Het patroontje is ook geschikt voor beginnende breisters 
Heb je al wat meer ervaring met breien
 dan brei je op een 'lange' avond gemakkelijk één paar :)
Ik ga ze zeker nog eens breien
Heel veel breiplezier!

Hier is het morgen geen dinsdag poppendag
Je kunt nu eenmaal niet alles tegelijk
Maar ik kom zeker bij alle poppen en poppenmoeders een kijkje nemen
Dat wil ik absoluut niet missen :)



10 opmerkingen:

  1. Daar zijn ze dan, de januari-slofjes! Nog mooi net op tijd ;-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, je houdt het echt vol hè...
    Ze zijn lekker stoer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je gaat ook gewoon door hè. Echte stoere sokjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, deze vragen om een stoer wolletje :-) Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat leuk en zo heb heb je er al heel wat bij elkaar deze ga ik bewaren

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, echte stoere jongensslofjes! Dit patroontje ga ik opslaan! Dankjewel!
    Je hebt al een aardige verzameling bij mekaar gebreid.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stoer zijn ze zeker! Ik zie ze al om de voetjes van zo'n minimensje zitten...
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit zijn echt stoere jongens slofjes, leuk! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze zijn leuk! Zeker een stoer stelletje slofjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...