dinsdag 15 april 2014

Portemonnee haken

Verkocht

Van de week deze portemonnee gehaakt.
Ik had de beugel al een tijdje geleden besteld bij Hip Haakwerk 
Als je twee beugels besteld krijg je het patroontje gratis. 

Maar ook bij Haakmuts kun je het patroon vinden, zelfs met een instructiefilmpje.

Ik zag er een beetje tegenop, niet het haken, maar het vastzetten aan de beugel. 
Nu dat viel reuze mee. Het is echt leuk om te doen!


Ik heb eens gegoogled op spreekwoorden over de portemonnee
Hieronder staan er een paar;-)

Dat was een aanslag op mijn portemonnee
Het geld vliegt mijn portemonnee uit
De hand op de knip houden
Hij heeft pijn in zijn portemonnee
Beter één euro in de eigen portemonnee, dan tien in de portemonnee van de ander


3 opmerkingen:

  1. Ik ben fan van de laatste uitspraak (hi, hi...)
    Ik heb het portemonneetje ook al gemaakt. Ik vind ze heel mooi.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben geïnspireerd. Echt ontzettend leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...