dinsdag 1 mei 2018

Dinsdag poppendag :)

Dinsdag poppendag 
én
tijd voor iets nieuws :)
Tijd om mijn boek Haak je Happy weer eens te pakken ;)
Tot nu toe heb ik uit het boek alleen de slinger gehaakt
Zonde, want er staan nog veel meer leuke patronen in
Dotje, het hertje stond al een tijdje op mijn
lijstje van wat ik nog graag wilde maken
Het begin is gemaakt :)
Ja en zelfs meer als het begin :-)
Het lijfje en hoofdje van Dotje zijn ook al klaar
Ja, dat heb je als het weer even wat minder is 
en je niet de tuin in kunt
Dan blijf je lekker binnen, knus, open haard aan,
 thee en een koekje en  haken maar 
Ook weer gezellig  :)

Zou er nog meer nieuws zijn in poppenland?
Ik ga een kijkje nemen bij de andere poppenmoeders

Link naar andere poppenmoeders zijn verwijderd
i.v.m. AVG-wetgeving

10 opmerkingen:

  1. Leuk en lekker weer om te handwerken het lijkt hier wel herfst brrrrr ........

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, die wordt weer leuk! Ja het weer is niet echt prettig voor buitenactiviteiten, je gebt gelijk dat je het binnen gezellig maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt gelijk : handwerkweer! Mooi dat hertje. Ook je nieuwe haakproject wordt mooi met dat Fennagaren. Zo te zien wordt het vandaag een echte haakdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk hertje, en het is weer handwerkweer ;-) dus ben benieuwd naar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat wordt weer erg leuk.
    Knap dat je je niet laat beïnvloeden door het weer, mij lukt het niet. Ik wil zo graag naar buiten!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om weer een beestje te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach dat herfstweer heeft ook zeker z'n voordelen! Het hertje schiet zo lekker op. Ik heb het boek niet, maar zie er wel vaak leuke dingen uit voorbij komen, dus misschien dat ik 'm toch eens aanschaf. ;-) Ik ben benieuwd naar het eindresultaat. Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat gaat leuk worden, ik ben benieuwd naar je eindresultaat.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Herkenbaar... je koopt een boek en gaat enthousiast aan de slag... Intussen zie je ergens anders een volgende uitdaging en het boek blijft in de kast staan. Zo vergaat het mij wel eens hoor. Leuk dat Dotje in de maak is...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O, jij hebt ook zo'n 'wat-ik-ooit-nog-maken-wil'-lijst 😉. Dat wordt vast een leuk hertje!

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...