dinsdag 8 mei 2018

Dinsdag poppendag :)

Op de valreep toch nog een kleine
dinsdag poppendag :-)

Weten jullie het nog, dat ik vertelde dat 
ik in ons nieuwe huis een Geheim deurtje had gevonden?

Al die tijd zag ik geen enkele beweging tot gisteren 
Ik wilde de trap oplopen en dacht, zie ik dat nu goed?
Staat daar iets bij het geheime deurtje?
Ik de trap af en maar eens van dichtbij gekeken en ja
Inderdaad, een paar klompjes en een klein lampje
Wat leuk :)
Je snapt het natuurlijk al, ik op de uitkijk gestaan
Maar ik heb nog niet de eer gehad om de bewoner
te ontmoeten ;)

Wie weet een volgende keer :)

#

Even iets minder leuks, maar wel praktisch :(
Ik probeer mijn blog klaar te maken voor 25 mei a.s. GDPR
allerlei tips 

Bijvoorbeeld:
Bovenstaande link kan niet gevolgd worden door zoekmachines :)
Hoe doe je dat?
Je opent bij LINK een nieuw venster en je klikt op het vinkje bij
Attribute'rel = nofollow toevoegen 

Voor meer tips kijk vlug bij Nicole :)
Lief van haar dat zij ons een handje helpt 

Even geen linkjes naar alle andere poppenmoeders 
ik moet namelijk alle linkjes nog bewerken en weghalen
Een behoorlijk karwei :(

Veel liefs voor alle poppen en poppenmoeders
neem eens een kijkje bij:

Nappi  en Akkelien
Jolanda, Elizabeth
Rita, Jannie, Corina
Priepraat en Beautiful Boardwalk
Atelier Nanaya
Blauw Ruitje 









12 opmerkingen:

  1. Ah ben je de bewoner misgelopen ;) Nou z’n klompjes en lantaarntje zijn übercute in ieder geval! Fijne avond.
    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Das vast een boerenkaboutertje zo aan de klumpkes te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en van de rest snap ik niet veel dus ik ga nog ff verder kijken

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo, misschien kan je dochter je hierbij helpen :)
      Succes en een fijne moederdag.
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  4. Spannend, wie zou er achter het deurtje wonen. Het ziet er wel gezellig uit met de klompjes en het lantaarntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zit jij maar fijn op de uitkijk! :-) Maar wat je over die linkjes vertelt is chinees voor mij? Ben even bij Nicole gaan kijken en wat een leuk blog heeft ze. Ben haar meteen gaan volgen. Maar haar uitleg ivm dat "linkengedoe" vind ik niet terug op haar blog of is mijn Duits zo slecht?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat wil ik ook! ik zou de hele dag met een haakwerkje bij dat deurtje gaan zitten net zo lang tot ik kaboutertjes had gezien! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik word altijd héél nieuwsgierig van zo'n deurtje en zeker als er dan tekenen van bewoning zijn ;-)
    Moet je nou al je oude berichten nalopen of er links in staan en dan de berichten aanpassen? :-O Ik heb geen idee of het op ons blog ook van toepassing is. Geld het alleen voor Linkpartys en of ook voor gewone verwijzingen naar blogs of sites?
    Groetjes,
    Paula

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Paula,
      Ja inderdaad, je moet alle oude links verwijderen of vernieuwen.
      Het is voor alle blogsters van toepassing. Je kunt nog steeds een link plaatsen, maar dan op de manier zoals ik in het blogje beschrijf.
      Groetjes en een fijne moederdag,
      Anita

      Verwijderen
  8. Ja, dit vind ik ook wel heel geheimzinnig... Netjes de klompjes uit, maar het lantaarntje staat er nog.. misschien gebruikt ze die juist als ze weer in het holletje gaat en is ze nu ergens in je huis en heeft ze de klompjes uit gedaan om geen herrie te maken...
    O, als ik jou was zou ik maar onder alle kasten gaan kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O o geheimzinnig. Misschien vannacht even een kijkje nemen?
    Wat een gedoe met die linkjes. Moet ik dan ook nog maar mee aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen

Attentie voor het volgende:
Naar aanleiding van de nieuwe AVG wetgeving!!!
Wanneer je op mijn blog een commentaar toevoegt, dan verklaar je je meteen akkoord met de opslag en de verwerking van je gegevens op deze site. Kijk a.u.b. ook naar mijn AVG-verklaring die bovenaan op mijn blog staat. Met een KLIK op de knop Publiceren bevestig je dat je de AVG-verklaring hebt gelezen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...